Marketing

Na področju marketinga se povezujemo z raznimi izbranimi perspektivnimi podjetji na vseh kontinentih sveta. Iščemo družbe pretežno v surovinskem sektorju, s pričakovanim nadpovprečno visokim potencialom prihodnje rasti.

Podjetje predhodno podrobno analiziramo, ocenimo bodoči potencial rasti, varnosti in donosnosti. Če podjetje izpolnjuje pričakovane kriterije z njim vzpostavimo poslovno sodelovanje.

Poenostavljeno podjetja razvrščamo v tri skupine;

  • Faza raziskav - Explorer
  • Faza razvoja - Developmental phase
  • Faza proizvodnje - Producer

 

Raziskovalec:

Podjetje popolnoma na začetku svoje poti, z izvajanjem raziskav šele ugotavlja dejansko vrednost prej indiciranega premoženja na svojem nahajališču. Na podlagi predhodno opravljenih geoloških ocen pripravijo načrt raziskav, ki jih običajno izvajajo z vrtinami in nato z laboratorijskimi meritvami ugotavljajo količino posamezne rude v izbranih vzorcih.

Gre torej za podjetje z izjemno visokim tveganjem glede izgube celotnega premoženja. Hkrati premo sorazmerno predstavlja izjemno visoke nagrade lastnikom v kolikor se z raziskavami dokaže obstoj pričakovanega premoženja na nahajališču.

 

Razvojna faza:

Podjetje je uspešno zaključilo študijo izvedljivosti in je v fazi financiranja projekta. Tukaj nastopi riziko, da družba kljub odličnim pričakovanjem ki izhajajo iz študije izvedljivosti ne zbere dovolj sredstev za izgradnjo in financiranje proizvodnje.

Če bo uspešno zaključila financiranje in prešla v fazo proizvodnje je pričakovati, da bo ustvarjala dolgoročno pozitivno rast.

V nasprotnem primeru bo morala uprava ob soglasju lastnikov soglašati s prevzemom ali prodajo družbe delno ali v celoti. Vlagatelji iz časov raziskovalne faze bodo v tem primeru vseeno deležni odličnega donosa na vložena sredstva.

 

Proizvajalec:

Ustvarja pozitivni denarni tok, skladno z ocenami v študiji izvedljivosti se veča kapital družbe, deležniki se veselijo dividend in predvsem dolgoročnega višanja vrednosti enote premoženja. Riziko seveda obstaja tudi v proizvodnih družbah, vendar je v primerjavi s prejšnjima dvema razvojnima fazama zelo minimalen.

Novice

10.12.2013
Vzpodbudni rezultati na projektu Mooloogool
Prenesi PDF dokument

29.11.2013
Sprememba naslova
Prenesi PDF dokument

26.11.2013
Poročilo za projekt bakra na področju Mooloogool
Prenesi PDF dokument

...
Arhiv novic

GoldInvest d.o.o.

Matjaž Apat, direktor

Gmajna 16 a
Slovenj Gradec

Tel.: 031 396 411
E-pošta: Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Za ogled potrebujete Javascript, da si jo ogledate.

Davčna: 98470493
Matična: 3940667000
TRR: IBAN SI56 1010 0004 9453 990
(BANKA KOPER d.d. Dvojezična firma: BANKA KOPER d.d. - s.p.a.)